Opracowanie dokumentacji projektowej, na podstawie której zostanie przygotowane postępowanie przetargowe na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w prawie opcji.

Dla zakresu gwarantowanego tj. wykonania wiaduktu nad linią kolejową w ciągu ul. Lutyckiej, wraz z przebudową układu drogowego na długości od ul. Homera do ul. Szczawnickiej, wraz z likwidacją istniejącego przejazdu kolejowego. Wykonanie nowego odcinka ul Podolańskiej od ul. Lutyckiej do ul. Szczawnickiej. Wykonanie remontu ul. Szczawnickiej na odcinku od ul. Lutyckiej do ul. Podolańskiej.

Dla zakresu z prawa opcji. Wykonanie wiaduktu nad linią kolejową w ciągu ul. Golęcińskiej (nowa lokalizacja z nowym układem drogowym), wraz z likwidacją istniejącego przejazdu kolejowego. Przebudowa części układu drogowego ul Golęcińskiej. Wykonanie ul. Podolańskiej na odcinku od ul. Lutyckiej do ul. Wojska Polskiego.

W zakresie opracowania dokumentacji koncepcyjnej znajdowało się:

W ramach zadania poprawiona zostanie infrastruktura rowerowa na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedziana a Rynkiem Łazarskim. W I Etapie inwestycji przebudowany został odcinek od ul. Klaudyny Potockiej do ul. Hetmańskiej, a w Etapie III realizowany jest odcinek od ul. Jakuba Krauthofera do ul. Miedzianej. Zakresy zadania obejmują modernizację ciągów pieszych oraz rowerowych.  

WIĘCEJ ZDJĘĆ

Kompleksowa budowa trasy tramwajowej od pętli „Wilczak”, zlokalizowanej u zbiegu ulic Słowiańskiej, Szelągowskiej i Naramowickiej, do przystanku końcowego „Błażeja”, usytuowanego na obszarze Naramowic, pomiędzy ul. Bolka i Błażeja.
Przebieg trasy:

  • Pętla Wilczak – ul. Lechicka – wzdłuż ul. Naramowickiej, po jej zachodniej stronie,
  • ul. Naramowicka/Lechicka – skrzyżowanie bezkolizyjne, wiadukt tramwajowy,
  • ul. Lechicka – Błażeja - wzdłuż ul. Nowa Naramowicka, po jej zachodniej stronie.

W ramach budowy trasy tramwajowej, zmodernizowano / wyremontowano ul. Naramowicką od ul. Słowiańskiej do ul. Lechickej, przebudowano skrzyżowania ul. Naramowickiej i Lechickiej oraz wybudowano al. Praw Kobiet (Nową Naramowicką), która została włączona do istniejącej Naramowickiej łącznikiem, stanowiącym fragment ul. Zofii Hilczer-Kurnatowskiej (Nowa Stoińskiego). Integralną częścią tej inwestycji było również przebudowanie kolidującej infrastruktury podziemnej, jak również zmodernizowanie obecnej lub budowa nowej infrastruktury rowerowej.

Zaprojektowanie i budowa mostów pieszo-rowerowych nad rzeką Wartą oraz Cybiną, pomiędzy Berdychowem, Ostrowem Tumskim oraz Chwaliszewem. Nowa przeprawa ułatwi komunikację rejonu kampusu Politechniki Poznańskiej z południową częścią Ostrowa Tumskiego i lewobrzeżną częścią miasta w rejonie Chwaliszewa.

Budowa mostów wpisuje się również w strategię ożywienia terenów nadwarciańskich.

WIĘCEJ ZDJĘĆ

 

Budowa dziesięciooddziałowego przedszkola na Strzeszynie, zlokalizowanego wzdłuż ul. Marka Hłaski, przy skrzyżowaniu z ul. Haliny Poświatowskiej. W nowym budynku zaplanowano 10 pełnowymiarowych sal dydaktycznych (każda dla 25 dzieci), wszystkie z własnym sanitariatem i zapleczem. Projekt obejmuje również wykonanie pomieszczeń uzupełniających, administracyjnych, bloku kuchennego z pełną technologią kuchni przedszkolnej.

Strony