Nazwa zadania:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy chodnika po wschodniej stronie ul. Czarnkowskiej na odcinku ul. Dąbrowskiego do ul. Budzyńskiej oraz dokumentacji projektowej remontu istniejącego chodnika na odcinku od ul. Budzyńskiej do ul. Sytkowskiej
Dysponent:
Zarząd Dróg Miejskich
Ogólny opis zadania:
W ramach zadania zaprojektowano nowy chodnik po wschodniej stronie ul. Czarnkowskiej na odcinku od ul. Dąbrowskiego do ul. Sytkowskiej wraz z kanałem technologicznym.
Terminy:
- III kwartał 2023 r. – podpisanie umowy z wykonawcą dokumentacji
- IV kwartał 2024 r. – odbiór dokumentacji projektowej wraz z prawomocną decyzją
Aktualny stan realizacji:
- Zakończono prace projektowe i uzyskano decyzję administracyjną
Źródła finansowania:
Środki własne Miasta Poznania
Tagi:
Autor: Zuzanna Szymczak
Data utworzenia: 13.02.2024
Osoba publikująca: Zuzanna Szymczak
Data publikacji: 13.02.2024 - 10:49
Aktualizacja: Zuzanna Szymczak
Data aktualizacji: 20.11.2024 - 12:14