Nazwa zadania:
Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Admiralskiej
Dysponent:
Zarząd Dróg Miejskich
Ogólny opis zadania:
Zadanie polegało na wykonaniu dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy Admiralskiej. W zakresie prac znalazły się m.in. remont nawierzchni jezdni wraz z przebudową i budową chodników po obu stronach ulicy oraz budowa odwodnienia i oświetlenia ulicznego.
Terminy:
- IV kwartał 2023 r. – zakończenie prac projektowych
Aktualny stan realizacji:
- Zakończono prace projektowe
- Uzyskano niezbędne decyzje administracyjne
Źródła finansowania:
Środki własne Miasta Poznania
Tagi:
Autor: Łukasz Dolata
Data utworzenia: 20.05.2022
Osoba publikująca: Łukasz Dolata
Data publikacji: 20.05.2022 - 11:44
Aktualizacja: Zuzanna Szymczak
Data aktualizacji: 25.04.2024 - 10:21