Identyfikator postępowania
ocds-148610-4a66a2dc-ce27-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4a66a2dc-ce27-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
-------------------------------
Pyt. 1 z dnia 03.04.2023 r.
Witam gdzie mogę pobrać formularze ofertowe i inne dokumentacje.
Wyjaśnienie Zamawiającego:
Specyfikacja Warunków Zamówienia - Instrukcja dla Wykonawców oraz Wzór umowy wraz z formularzami edytowalnymi zostały załączone na stronie Zamawiającego www.pim.poznan.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz na portalu eZamówienia pod ww. linkiem. Formularz ofertowy jest formularzem aktywnym do pobrania z portalu eZamówienia pod ww. linkiem. Opis przedmiotu zamówienia - zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi został zamieszczony na stronie Zamawiającego www.pim.poznan.pl w zakładce zamówienia publiczne w 3 postępowaniach na wyłonienie Wykonawców robót budowlanych:
„„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 19 w Poznaniu” - postępowanie nr PIM/02/23/ZP13/2023-352
„„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 77 w Poznaniu” - postępowanie nr PIM/02/23/ZP12/2023-352
„„Kompleksowa modernizacja energetyczna placówek oświatowych na terenie Miasta Poznania” – Szkoła Podstawowa nr 89 w Poznaniu” - postępowanie nr PIM/03/23/ZP14/2023-352
------------------------------
UWAGA- Zamawiający koryguje oczywistą omyłkę pisarską w punkcie 23.1. SWZ IDW. Brzmienie uwagi po poprawce:
Zamawiający przewiduje ocenę Wykonawców w zakresie części, na które składają ofertę, w oparciu o jeden Wykaz doświadczenia Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego badany odrębnie dla każdej części.
-------------------------------
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 285 000,00 zł brutto. (Część 1 – 85 000,00 zł brutto / Część 2 – 120 000,00 zł brutto / Część 3 – 80 000,00 zł brutto)