Specjalista ds. terenowo-prawnych

W PIM ZNAJDZIESZ:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracownika ds. regulacji terenowo-prawnych,
  • Prestiżową pracę na pełen etat w stabilnym i dobrze zorganizowanym miejscu pracy,
  • Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia w kompleksowej obsłudze prawnej procesu inwestycyjnego oraz kwestii związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości,
  • Pracę w dynamicznym zespole doświadczonych ekspertów, z którymi będziesz dzielić się swoją wiedzą,
  • Satysfakcję ze współtworzenia inwestycji, które zmieniają oblicze miasta,
  • Elastyczny tryb pracy (stacjonarny lub hybrydowy), dostosowany do Twoich potrzeb (praca zdalna w wymiarze jednego dnia w tygodniu),
  • Dodatkowe benefity, jak m.in. dostęp do szkoleń, konferencji, literatury naukowej, dodatkowej opieki medycznej i zajęć rekreacyjno-sportowych,
  • Nowoczesne biuro znajdujące się w centrum Miasta.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • opracowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów, porozumień itp.,
  • wsparcie prawne w kwestiach związanych z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawców w ramach procedury prawa zamówień publicznych,
  • udział w spotkaniach i negocjacjach z podmiotami zaangażowanymi w proces inwestycyjny, w toku realizowanych inwestycji,
  • ustalenie i weryfikacja stanu prawnego nieruchomości, na których realizowane są inwestycje w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane,
  • opracowanie strategii pozyskiwania nieruchomości i określenie ryzyka w przypadku nie pozyskania nieruchomości związanych z realizacją inwestycji,
  • analiza dokumentacji oraz projektów przygotowywanych wniosków o wydanie decyzji - Zezwolenie na Realizacje Inwestycji Drogowej lub innych wniosków związanych z realizacją zadania,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z regulacjami stanu prawnego na podstawie decyzji - Zezwolenie na Realizacje Inwestycji Drogowej lub innych ustaw związanych z realizacją zdania,
  • przygotowywanie oświadczeń o posiadanym prawie dysponowania nieruchomościami na cele budowlane,
  • uczestniczenie w postępowaniach odszkodowawczych prowadzonych w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • prowadzenie rozmów z uczestnikami postępowania odszkodowawczego celem wydania nieruchomości, w tym opuszczenia zajmowanych lokali mieszkalnych oraz poszukiwanie lokali zamiennych,
  • przygotowywanie i realizacja umów lub innych dokumentów związanych z realizacją specustawy drogowej,
  • zapoznanie się oraz weryfikacja operatów szacunkowych,
  • wyjaśnianie spraw związanych z ewidencją gruntów,
  • składanie wniosków  o aktualizację stanu prawnego wyniesionych podziałów w księgach wieczystych, składanie wniosków o odpisy z ksiąg wieczystych oraz o wydanie dokumentów w Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

KOGO SZUKAMY:

  • Samodzielnego profesjonalisty z wysokim zaangażowaniem i doskonałą organizacją pracy,
  • Kulturalnej osoby ceniącej pracę w zespole,
  • Osoby komunikatywnej, z wykształceniem prawniczym  lub innym spełniającym oczekiwania stanowiska oraz doświadczeniem zawodowym w obszarze objętym ogłoszeniem;
  • Osoby posiadającej znajomość procedur administracyjnych, przepisów prawa wywłaszczeniowego.
  • Osoby z praktyczną znajomością Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy Prawo zamówień Publicznych i Prawa budowlanego.

Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres kadry@pim.poznan.pl

Dołącz do naszego zespołu i buduj z nami lepszy Poznań!

Pamiętaj:

  • Aplikacje przyjmujemy w języku polskim.
  • Termin mija 19 kwietnia 2025 roku.
  • Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Termin składania dokumentów: 
19.04.2025
Autor: Kadry
Data utworzenia: 31.03.2025
Osoba publikująca: Paulina Nowicka
Data publikacji: 31.03.2025 - 10:34
Data aktualizacji: 20.04.2025 - 00:07