Administrator projektu

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie administracyjne i merytoryczne Kierownika Projektów we wszystkich jego zadaniach związanych z zarządzaniem projektami;
  • prowadzenie obsługi i dokumentacji realizowanych projektów oraz pomoc w kontroli nad wszelkimi dokumentami formalnymi kontraktu;
  • pozyskiwanie danych i przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji;
  • przygotowywanie dokumentów prowadzonych w ramach projektów;
  • udział w przygotowaniu materiałów przetargowych w ramach realizowanych projektów;
  • wsparcie Kierownika Projektu w bieżącym nadzorowaniu realizowanych zadań inwestycyjnych zarówno w zakresie robót budowlanych jak i prac projektowych.

Nasze wymagania

Wymagania konieczne: 

  • wykształcenie wyższe; techniczne, ekonomiczne, zarządzanie projektami, administracja
  • bardzo dobra znajomość MS Office;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • komunikatywność;
  • umiejętność działania w sytuacji stresowej.

Wymagania pożądane (dodatkowe): 

  • znajomość procesu inwestycyjnego lub doświadczenie związane z uczestnictwem przy realizacji projektów budowlanych;
  • znajomość AutoCAD;
  • czynne prawo jazdy kat B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • system premiowy i nagród;
  • ciekawą pracę z perspektywą rozwoju zawodowego;
  • urozmaicony zakres prowadzonych projektów;
  • szkolenia branżowe;
  • dostęp do dodatkowej opieki medycznej oraz zajęć rekreacyjno-sportowych.

O nas

Celem działalności Spółki jest prowadzenie obsługi inwestorskiej wykonywanej w imieniu i na rzecz Miasta Poznania na zasadach inwestorstwa zastępczego i wykonywania w jego ramach, obowiązków związanych z procesem budowlanym, przebudowy, modernizacji lub remontu: budynków, budowli, dróg, ulic, obiektów inżynierskich, placów, parkingów, obiektów sportowych, obiektów oświatowych i innych; obiektów kubaturowych służących realizacji zadań własnych Gminy Miasta Poznań związanych między innymi z edukacją publiczną, w tym przedszkola i szkoły.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie do dnia 3 kwietnia 2024 roku CV oraz listu motywacyjnego na adres kadry@pim.poznan.pl.

Informujemy, że skontaktujemy się z tylko wybranymi kandydatami.

Termin składania dokumentów: 
03.04.2024
Autor: Renata Banaś
Data utworzenia: 04.03.2024
Osoba publikująca: Paulina Nowicka
Data publikacji: 04.03.2024 - 15:20
Aktualizacja: Paulina Nowicka
Data aktualizacji: 06.08.2024 - 13:40