Administrator projektów budowlanych

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie administracyjne i merytoryczne Kierownika Projektów we wszystkich jego zadaniach związanych z zarządzaniem projektami;
  • prowadzenie obsługi i dokumentacji realizowanych projektów oraz pomoc w kontroli nad wszelkimi dokumentami formalnymi kontraktu;
  • pozyskiwanie danych i przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji;
  • przygotowywanie dokumentów prowadzonych w ramach projektów;
  • udział w przygotowaniu materiałów przetargowych w ramach realizowanych projektów;
  • wsparcie Kierownika Projektu w bieżącym nadzorowaniu realizowanych zadań inwestycyjnych zarówno w zakresie robót budowlanych jak i prac projektowych;

Nasze wymagania

Wymagania konieczne

  • wykształcenie wyższe; techniczne, ekonomiczne, zarządzanie projektami, administracja, dopuszczalne wykształcenie średnie spełniające oczekiwania stanowiska pracy,
  • bardzo dobra znajomość MS Office;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • komunikatywność;
  • umiejętność działania w sytuacji stresowej.

Wymagania pożądane (dodatkowe)

  • znajomość procesu inwestycyjnego lub doświadczenie związane z uczestnictwem przy realizacji projektów budowlanych;
  • znajomość AutoCAD;
  • czynne prawo jazdy kat B

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • system premiowy i nagród;
  • ciekawą pracę z perspektywą rozwoju zawodowego;
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę w stabilnym podmiocie i udział w realizacji najważniejszych projektów inwestycyjnych w Poznaniu,
  • pracę wykonywaną wyłącznie w Poznaniu,
  • dostęp do dodatkowej opieki medycznej oraz zajęć rekreacyjno-sportowych.

O nas

Celem działalności Spółki jest prowadzenie obsługi inwestorskiej wykonywanej w imieniu i na rzecz Miasta Poznania na zasadach inwestorstwa zastępczego i wykonywania w jego ramach, obowiązków związanych z procesem budowlanym, przebudowy, modernizacji lub remontu: budynków, budowli, dróg, ulic, obiektów inżynierskich, placów, parkingów, obiektów sportowych, obiektów oświatowych i innych; obiektów kubaturowych służących realizacji zadań własnych Gminy Miasta Poznań związanych między innymi z edukacją publiczną, w tym przedszkola i szkoły.

Zainteresowanych prosimy o przesłanie do dnia 22 stycznia 2025 roku CV oraz listu motywacyjnego na adres kadry@pim.poznan.pl .

Informujemy, że skontaktujemy się z tylko wybranymi kandydatami.

Prosimy o składanie ofert wyłącznie w języku polskim.

Termin składania dokumentów: 
22.01.2025
Autor: Kadry
Data utworzenia: 08.01.2025
Osoba publikująca: Paulina Nowicka
Data publikacji: 08.01.2025 - 13:02
Aktualizacja: Paulina Nowicka
Data aktualizacji: 08.01.2025 - 13:09