W PIM ZNAJDZIESZ:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracownika ds. regulacji terenowo-prawnych,
- Prestiżową pracę na pełen etat w stabilnym i dobrze zorganizowanym miejscu pracy,
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia w kompleksowej obsłudze prawnej procesu inwestycyjnego oraz kwestii związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości,
- Pracę w dynamicznym zespole doświadczonych ekspertów, z którymi będziesz dzielić się swoją wiedzą,
- Satysfakcję ze współtworzenia inwestycji, które zmieniają oblicze miasta,
- Elastyczny tryb pracy (stacjonarny lub hybrydowy), dostosowany do Twoich potrzeb (praca zdalna w wymiarze jednego dnia w tygodniu),
- Dodatkowe benefity, jak m.in. dostęp do szkoleń, konferencji, literatury naukowej, dodatkowej opieki medycznej i zajęć rekreacyjno-sportowych,
- Nowoczesne biuro znajdujące się w centrum Miasta.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- opracowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów, porozumień itp.,
- wsparcie prawne w kwestiach związanych z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawców w ramach procedury prawa zamówień publicznych,
- udział w spotkaniach i negocjacjach z podmiotami zaangażowanymi w proces inwestycyjny, w toku realizowanych inwestycji,
- ustalenie i weryfikacja stanu prawnego nieruchomości, na których realizowane są inwestycje w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane,
- opracowanie strategii pozyskiwania nieruchomości i określenie ryzyka w przypadku nie pozyskania nieruchomości związanych z realizacją inwestycji,
- analiza dokumentacji oraz projektów przygotowywanych wniosków o wydanie decyzji - Zezwolenie na Realizacje Inwestycji Drogowej lub innych wniosków związanych z realizacją zadania,
- przygotowywanie dokumentów związanych z regulacjami stanu prawnego na podstawie decyzji - Zezwolenie na Realizacje Inwestycji Drogowej lub innych ustaw związanych z realizacją zdania,
- przygotowywanie oświadczeń o posiadanym prawie dysponowania nieruchomościami na cele budowlane,
- uczestniczenie w postępowaniach odszkodowawczych prowadzonych w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- prowadzenie rozmów z uczestnikami postępowania odszkodowawczego celem wydania nieruchomości, w tym opuszczenia zajmowanych lokali mieszkalnych oraz poszukiwanie lokali zamiennych,
- przygotowywanie i realizacja umów lub innych dokumentów związanych z realizacją specustawy drogowej,
- zapoznanie się oraz weryfikacja operatów szacunkowych,
- wyjaśnianie spraw związanych z ewidencją gruntów,
- składanie wniosków o aktualizację stanu prawnego wyniesionych podziałów w księgach wieczystych, składanie wniosków o odpisy z ksiąg wieczystych oraz o wydanie dokumentów w Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
KOGO SZUKAMY:
- Samodzielnego profesjonalisty z wysokim zaangażowaniem i doskonałą organizacją pracy,
- Kulturalnej osoby ceniącej pracę w zespole,
- Osoby komunikatywnej, z wykształceniem prawniczym lub innym spełniającym oczekiwania stanowiska oraz doświadczeniem zawodowym w obszarze objętym ogłoszeniem;
- Osoby posiadającej znajomość procedur administracyjnych, przepisów prawa wywłaszczeniowego.
- Osoby z praktyczną znajomością Ustawy o gospodarce nieruchomościami, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy Prawo zamówień Publicznych i Prawa budowlanego.
Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres kadry@pim.poznan.pl
Dołącz do naszego zespołu i buduj z nami lepszy Poznań!
Pamiętaj:
- Aplikacje przyjmujemy w języku polskim.
- Termin mija 19 kwietnia 2025 roku.
- Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Termin składania dokumentów:
19.04.2025
Autor: Kadry
Data utworzenia: 31.03.2025
Osoba publikująca: Paulina Nowicka
Data publikacji: 31.03.2025 - 10:34
Data aktualizacji: 20.04.2025 - 00:07